Klachtenformulier

Meld uw klacht

Een klacht? Bespreek uw onvrede met ons

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen. Het liefst horen wij de klacht rechtstreeks van u: belt u ons, of maak een afspraak met ons om uw klacht te bespreken. U kunt eventueel ook onderstaand klachtenformulier invullen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op www.skge.nl. De klachtenfunctionaris is eventueel ook te bereiken op telefoonnummer 088-0229100 (maandag t/m donderdag  van 9.00-17.00 uur).

U kunt aan ons hier uw klacht opgeven:

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.